تاریخ درج خبر : 1392/12/18
کد خبر : ۲۳۳۷۵۵
+ تغییر اندازه نوشته -

سامانه نوبت دهی کلینیک های شهر یاسوج نیامده به کما رفت!

سایت استان: عزت اله محسنی پور

یکی از مشکلات بزرگ این استان حوزه سلامت و درمان هست که تا رسیدن به سطح مطلوب تلاش بسیار نیاز دارد و هر از چند گاهی نیز اخباری مبنی بر پیشرفت ها و خدمات در این بخش حیاتی لا اقل به گوش می رسد.! یکی از این خبرها که در خبرگزاری ها، سایت ها و روزنامه ها منتشر شد، خبر نوبت دهی اینترنتی کلینیک های شهر یاسوج بود.

2

این خبر که از قول دکتر یزدان پناه معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کهگیلویه و بویراحمد درج شد و گفت: سیستم نوبت دهی اینترنتی کلینیک های سه گانه شهید مفتح یاسوج، به منظور رفاه حال بیماران، خدمات رسانی بهینه به مراجعان درمانگاه های تخصصی، کاهش اتلاف وقت و ایجاد نظم در نوبت دهی راه اندازی و آغاز به کار کرد.

دکتر پرویز یزدان پناه افزود: بیماران می توانند از نقاط مختلف استان با ورود به سامانه اینترنتی نوبت دهی کلینیک شهید مفتح، پزشک و روز ویزیت مورد نظر خود را انتخاب و در موعد مقرر مراجعه و ویزیت شوند.

4

6

وی اظهارکرد: این اقدام با هدف کاهش مراجعات حضوری و در راستای افزایش رضایتمندی، خدمت رسانی مطلوب تر به بیماران مناطق دوردست و همچنین بر طرف شدن مشکل بیماران تدوین و هم اکنون اجرایی شده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان اضافه کرد: روزانه حدود سه هزار نفر از دریافت کنندگان خدمات درمانی به این درمانگاههای تخصصی مراجعه می کنند که با توجه به حجم بالای مراجعه کنندگان به این کلینیک ها، بسیاری از بیماران برای دریافت نوبت در ساعات اولیه صبح مجبور به حضور در صف های طولانی بودند که با طراحی و اجرای این فرآیند، زمان کمتری برای دریافت نوبت صرف شده و می تواند رضایتمندی بیشتر مردم استان را به همراه داشته باشد.

علیرغم تقدیر و تشکرهایی که از طرف مردم استان جهت توجه به حوزه بهداشت و درمان و توجه به آسایش توسط مسئولین این بخش گردید.! ولی بسیاری از مردم فقط نظاره گر درج این خبر و پوشش رسانه ای وسیع آن بوده اند و خبری از نوبت دهی اینترنتی نیست که نیست و سامانه نوبت دهی کلینیک های شهر یاسوج نیامده به کما رفت!. بهتر نبود معاون محترم قبل از درج و رسانه ای نمودن این خبر نسبت به تهیه زیرساخت و پشتیبانی  این سامانه اقدام می کرد؟

خبرهای مرتبط

در صورتی که نظر ارسالی شما طولانی شود، با تأخیر بررسی و تأیید می‌شود.

نکته: نظر شما در انتظار بررسی است و پس از تایید مدیریت در سایت نمایش داده میشود..

  • ناشناس می‌گه:

    خاک تو سر بی سوادتون

  • سامان می‌گه:

    واقعا متاسفم مسوولین به جای اینکه خدمات دهی کنند بیشتر سیاسی کاری میکنند که زودتر به نام خودشون ثبت بشه انگار ادیسون شدند سایت نوبت دهی چه میخواهد جز یه برنامه نویسی و یه سرور………متاسفم ……

  • مسئول می‌گه:

    پاسخ مسئول: ببینید عزیزان تا وقتی که میشه مردم رو اذیت کرد و با دیدن بدبختی اونها و اینکه در سرمای زمستان می لرزن و برای نوبت پزشک تو سر و کله هم میزنن لذت و احساس کیف کرد چرا نوبت دهی غیر حضوری راه بندازیم. اقوام خودمون هم که با یه تلفن نیاز به نوبت گرفتن ندارن. پس فکر کردی چرا شدیم مسئول. اصلا مسئول یعنی کسیکه حق سوال کردن ازش نیست. انتظارا دارن. عجب مردم پررویی هستن.

  • ناشناس می‌گه:

    خودتون را مسخره کردید یا مردم را

  • یاسر می‌گه:

    یادم رفت منم بگم واقعا خاک بر سرشون
    آره

  • یاسر می‌گه:

    چند بار شده نوبت می خواستم بگیرم نشده بعد ازشون پرسیدم می گن هیچ مشکلی نداره سایت
    بی …..

  • بهرام پور می‌گه:

    خدایا ما چه گناهی کردیم متولد استان ک و ب هستیم.
    میریم نوبت بگیریم میگن ، اینترنتی.
    خاک بر سرشون اینترنتشون.
    سه ماهه میخام اینترنتی نوبت بگیرم.
    تا سال 97 روز به روز چک کردم خیییییییییییییییال کردم رزرو شده نوبت متخصص هاشون. خاک بر سر ما و شما مسئولین الکترونیک استان.

  • ناشناش می‌گه:

    مردم مسخره کردیداین هم کارداردکه هرورزخراب یابعضی پزشکان هست وبیشترشون نیست

  • علی می‌گه:

    خاک تو سرتون با این سامانتون

  • همشهری می‌گه:

    با سلام،به نظر من این نوبت دهی تلفنی سرکاریه، خوب چرا پاسخگو نیستند؟هر کاری کنید باز مردم بدبخت رو بالاخره به نوبت دهی حضوری وادار میکنید.

  • س می‌گه:

    سلام چرا اسم بیشتر پزشکان جز لیست نوبت دهی نیست تکلیف ما چیست؟

  • ناشناس می‌گه:

    باسلام.لطفافکراساسی بکنیداین نوبت دهی اینترنتی را مادیگه نمیتونیم مثل بقیه سرکاریها ازش بگذریم…………

  • عارف می‌گه:

    واقعا خجالت نمیکشن؟کار به این آسونی نمیتونن انجام بدن؟!؟

200x208
200x208