تاریخ درج خبر : 1392/03/13
کد خبر : ۲۶۰۷۳
+ تغییر اندازه نوشته -

تعاون مهره گمشده بانک توسعه تعاون یاسوج

سایت استان: مهران میرزایی

امام صادق (ع) : اگر کسی از برادر دینی اش در انجام کاری کمک خواست و جهت برآوردن حاجت او با تمام تلاش اقدام نکرد هر آینه به خدا و رسول خدا و مومنین خیانت کرده است.
در کشور ما تغییرات به سرعت در حال شکل گیری است. نهادها و شرکتهای دولتی به مانند گذشته، از اینکه مشتریانشان دوباره به سوی آنها بازگردند، مطمئن نیستند. زیرا مشتریان امکان انتخاب پیدا کرده اند.

10
همچنین بسیاری از سازمان های دولتی در حال واگذاری به بخش خصوصی هستند. نمونه های بارزی را می توان مثال زد که بانک ها یکی از بارزترین آنها می باشد. بخش خصوصی هم برای بقا در بازار رقابت، باید مشتریان را حفظ کنند که گویی برخی بانک های استان کهگیلویه و بویراحمد خود را از این اصل مبرا می دانند و صد البته نگاهشان به مشتری همچون برده ای است که مواجب آن ها در دستان رییس بانک است.
مشتری مداری و مردم داری از مهم ترین اصول کسبه و مخصوصا بانک ها می باشد که متاسفانه بارها شاهد نقض قانون تکریم ارباب و رجوع در بانک ها بوده ایم.
در استان کهگیلویه و بویراحمد که به عنوان یک استان نوپا و در حال توسعه مطرح می باشد بانک ها نقش مهم و اساسی در این توسعه دارند که عدم همکاری برخی از بانک ها در سرمایه گذاری ها، عدم ارائه تسهیلات مناسب، دشوار کردن راه های اخذ وام و رفتار نامناسب متصدیان باعث بی اعتمادی مردم نسبت به برخی از این بانک ها ده که بانک توسعه تعاون شعبه چمران یاسوج از این دسته است.
این بانک که نام توسعه و تعاون را به دوش می کشد همواره شاهد انواع بی حرمتی ها به متقاضیان و حتی صاحبان حساب در این بانک بوده که گویی در این بانک نه از توسعه خبری است و نه از تعاون با مشتریان !
عدم ارائه تسهیلات مناسب و در مقابل رفتار نامناسب عوامل بانک موجب نوعی بی اعتمادی نسبت به سیستم بانکداری استان شده که این امر نیازمند توجه بیش از پیش مسئولان می باشد.

بر طبق شواهد، رییس بانک توسعه تعاون شعبه چمران یاسوج در مواجه با برخی مشتریان به بدترین شکل ممکن جواب آن ها را می دهد و حتی در برخی مواقع از الفاظ رکیک و دور از شأن یک کارمند و آن هم مدیر استفاده می کند که این امر در نوع خود جالب است.

اما حال این سوال پیش می آید که استان کهگیلویه و بویراحمد که اکنون با تمام محرومیت ها به لطف مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی در حال توسعه می باشد چرا باید برخی نیروهای ضعیف و ناکارآمد اینگونه خدمات نظام را زیر سوال ببرند و بی اعتمادی مردم را به سیستم بانکداری فراهم کنند؟ درصورت نیاز شواهد و مستندات ارائه خواهد شد. به راستی چه کسی پاسخگو خواهد بود ؟ امام صادق علیه السلام فرمودند : جواب نامه دادن واجب است مانند جواب سلام دادن.

خبرهای مرتبط

در صورتی که نظر ارسالی شما طولانی شود، با تأخیر بررسی و تأیید می‌شود.

نکته: نظر شما در انتظار بررسی است و پس از تایید مدیریت در سایت نمایش داده میشود..

  • فرزاد می‌گه:

    سلام ایشان شخصی محترم و دلسوز هستن وبسیار هم خوش برخورد .وکسی که این مطلب رو بیان کرده از روی کینه گفته .

  • حمید می‌گه:

    سلام من از مشتریان این شعبه هستم تا الان غیر از احترام چیزی ندیدم واز اقایان تهرانی هم خواهشمندیم از اب گل الود ماهی نگیرن

  • ناشناس می‌گه:

    رییس شعب استان چهارمحال وبختیاری هم دقیق هم اینطوریه جالب اینجاست که ایشون هم یاسوجیه

  • کارمند بانک همین استان می‌گه:

    سلام

    اتفاقا رئیس شعبه چمران انسان بسیار متین و باشخصیتی هست
    اصلا هرکی دوست داره بره شعبه ببینم این حرفا به این رئیس میخوره . شما از جای دیگه میسوزی دوست گرامی الکی به مردم تهمت نچسبون

  • کارمند بانک توسعه تعاون کرج می‌گه:

    سلام
    من از خوندن این مطلب بسیار متاسف شده
    و صحت و یا عدم صحتش را نمیدانم
    اما در شهر ما کرج و شعبه محمد شهر که هستیم مشتری مداری به نحوی صورت میگیره که بارها مشتریان از ما تمجید کردند
    اگر مشتری نباشه ماهم نیستیم
    دوست گرامی در صورت دیدن هرگونه تخلف لطفا سریعا آنرا به مرکز حراست گزارش دهید
    شما مشتریان عزیز ولی نعمت ما هستید
    رسیدگی به شکایات
    021:
    66400936
    61032352
    باتشکر

  • ارباب رجوع 2 می‌گه:

    سلام
    بدون شک یا وام بهتون نداده یا حسابی پیله شدن و یا ی جورایی دنبال تخریبشین.

  • سراج می‌گه:

    همین نوع نگاهاست که مانع از توسعه استان میشوند

  • ارباب رجوع می‌گه:

    دقیقا ،به نظرم این رئیس بانک توسعه تعاون مستقیم از ….. به ریاست بانک توسعه تعاون منصوب شده.
    فکر کنم یه کلاس ………. واسه این آقای به نوعی محترم بذارن بد نباشه که لااقل حرف زدنو یاد بگیره حالا بماند بقیه رفتارا.

200x208
200x208