تاریخ درج خبر : 1394/06/22
کد خبر : ۵۱۷۳۹۱
+ تغییر اندازه نوشته -

محمودی: خدمات دهی به شهروندان یاسوجی متحول می‌شود

مسئول آمار و فناوری اطلاعات شهرداری یاسوج گفت: سیستم شهرسازی سرای 8 با هدف برونسپاری و خدمات شهرسازی و صدور مجوزات ساختمان در شهرداری یاسوج راه اندازی شد.
به گزارش سایت استان به نقل از روابط عمومی شهرداری یاسوج، اسلام محمودی با اشاره به راه اندازی سیستم شهرسازی سرای 8 اظهار داشت: این نرم افزار یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای موجود در شهرداری های کلان شهرها و مراکز استانها می باشد.
وی به نصب فاز اولیه این نرم افزار در شهرداری یاسوج اشاره کرد و گفت: این نرم افزار دارای زیر سییتم های فراوانی می باشد که به طور کامل نصب و در اختیار کارشناسان قرار گرفته است.
مسئول فناوری اطلاعات شهرداری یاسوج با اشاره به مزیت های این سیستم نسبت به سیستم های قبلی ابراز داشت: هدف از طراحی و اجرای این نرم افزار حذف گردش کارهای غیر مفید و کاهش مراحل صدور انواع مجوزات شهرسازی از جمله پروانه ساختمان، پایان کار، انواع استعلامات و دیگر خدمات حوزه شهرسازی است.
محمودی با بیان این که این نرم افزار کاملا تحت وب بوده و به زودی بر روی ستروپ قرار داده خواهد شد افزود: با راه اندازی کامل این سیستم تمامی پرداخت های شهرداری و صدور فیش یه صورت مکانیزه و از طریق دستگاه های خودپرداز و درگاه های پرداخت الکترونیکی بانک شهر انجام می گیرد.
وی با تاکید بر اینکه در این نرم افزار کاغذ به صورت کامل حذف و دورکاری کارشناسان نیز در نظر گرفته شده است اظهار داشت: نرم افزار سرای 8 در نوع خود یکی از قوی ترین نرم افزارهای شهرداری ها می باشد که نرم افزار کمیسیون ماده 100 مهندسین ناظر املاک و مستغلات نیز خریداری شده که در فازهای مختلف اجرا می شود.
مسئول فناوری اطلاعات شهرداری یاسوج با بیان این که در نرم افزار شهرسازی سرای 8 مراحل خودکار سازی ضوابط و عوارض در دستور کار قرار گرفته و طی ماههای آینده به صورت کامل اجرا خواهد شد افزود: تمامی موارد زاید که باعث سردرگمی همشهریان می شود در نرم افزار موجود حذف شده و به محض جانمایی املاک سطح شهر و ورود اطلاعات پرونده های موجود درشهرداری عملیات مربوط به برون سپاری خدمات در دستور کار حوزه فناوری اطلاعات قرار خواهد گرفت .
محمودی تصریح کرد: تمامی همشهریان بایستی جهت جانمایی املاک خود بر روی نقشه اقدام نموده تا هر چه سریعتر اقدامات مربوط به برون سپاری خدمات در دستور کار حوزه فناوری اطلاعات قرار گیرد.
وی افزود: به محض ورود اطلاعات پرونده ها نیازی به مراجعه شهروندان به شهرداری نداشته و طی تدابیر اتخاذ شده می توانند از طریق دفاتر پیشخوان دولت یا دفاتری که مورد تایید شهرداری می باشند نسبت به دریافت مجوزات لازم اعلام نیاز خود را اقدام نمایند.

خبرهای مرتبط

در صورتی که نظر ارسالی شما طولانی شود، با تأخیر بررسی و تأیید می‌شود.

نکته: نظر شما در انتظار بررسی است و پس از تایید مدیریت در سایت نمایش داده میشود..

200x208
200x208