تاریخ درج خبر : 1394/07/15
کد خبر : ۵۱۹۷۷۷
+ تغییر اندازه نوشته -

دانش‌آموز چرامی، برگزیده برگزیدگان در مسابقات کشوری قرآن شد

رئیس آموزش و پرورش چرام گفت: مریم جانی‌پور دانش‌آموز چرامی علاوه بر اینکه توانست رتبه اول کشوری مسابقات نهج‌البلاغه را کسب کند، با کسب بیشترین امتیاز به عنوان برگزیده برگزیدگان قرآنی کشور معرفی شد.

 

صدرالله عزیزی، عصر امروز در همایش تجلیل از دانش‌آموزان و فرهنگیان حافظ قرآن‌کریم با بیان اینکه قرآن سرچشمه پرخیر و برکتی است که هرگز کاهش نیافته و پایان نمی‌پذیرد، اظهار کرد: قرآن اساسنامه‌ای است که جامعه اسلامی در هر وقت و زمان هر چند که علم و تکنولوژی و فکر بشری برای تدوین قوانین دولتی و بین‌المللی به اوج خود رسیده باشد، می‌تواند به آن افتخار کند.

رئیس آموزش و پرورش چرام در ادامه سخنان خود با اشاره به تاکید آموزش و پرورش بر علم و ادب، عنوان داشت: ما یک اصل مدیریتی داریم که این اصل در جهت اهمیت تربیت فرزندان فردای ما تاکید دارد، باید برنامه‌ریزی‌هایی از امروز صورت گیرد.

وی افزود: این اصل مدیریتی بیان می‌کند اگر از ابتدا جلوی عامل بد یک دانش‌آموز گرفته نشود یک هزینه داریم، اگر این دانش‌آموز با این خطا یک مقطع بالاتر رود 10 هزینه و اگر با این خطا در آینده وارد جامعه شود، حداقل 100 برابر هزینه باید برای اصلاح این دانش‌آموز پرداخت کرد.

این مسئول با بیان اینکه فرهنگسازی تعلیم و تربیت دانش‌آموزان را باید از امروز آغاز کنیم به موفقیت‌های چشمگیر چرام در حوزه پرورشی آموزش و پرورش اشاره داشت و گفت: موفقیت اول در راستای مطالبات مقام معظم رهبری در اجرای طرح کشوری مصباح‌الهدی و امام‌شناسی بود که فرهنگیان و دانش‌آموزان این شهرستان رتبه نخست استان کهگیلویه و بویراحمد را کسب کردند.

عزیزی با متذکر شدن این مطلب که در بحث مسابقات قرآنی عترت و نماز هم آموزش و پرورش چرام توانست رتبه دوم استان را کسب کند، تصریح کرد: در مسابقات کشوری نیز برگزیدگانی داشتیم که مریم جانی‌پور دانش‌آموز چرامی علاوه بر اینکه توانست رتبه اول کشوری مسابقات نهج‌البلاغه را کسب کند، با کسب بیشترین امتیاز به عنوان برگزیده برگزیدگان قرآنی کشور معرفی شد.

رئیس آموزش و پرورش چرام در بخش بعدی از سخنان خود به بحث پیوند اولیا و مربیان اشاره داشت و خاطرنشان کرد: یکی از سیاست‌های پنج‌گانه وزارت آموزش و پرورش، توسعه مشارکت‌های مردمی به معنی حضور مادی و معنوی در توسعه کیفی و کمی آموزش و پرورش است.

وی افزود: اولیا باید در برنامه‌ریزی‌های مدارس، در توسعه و پیشرفت دانش‌‌آموزان سهیم باشند، بنابراین انتظار داریم مدیران مدارس در جهت برگزاری جلسات با اولیا هماهنگی لازم را به عمل آورند.

منبع: فارس

 

خبرهای مرتبط

در صورتی که نظر ارسالی شما طولانی شود، با تأخیر بررسی و تأیید می‌شود.

نکته: نظر شما در انتظار بررسی است و پس از تایید مدیریت در سایت نمایش داده میشود..

200x208
200x208