تاریخ درج خبر : 1394/11/10
کد خبر : ۵۳۱۱۹۲
+ تغییر اندازه نوشته -

آمار جالب مزاحمت های تلفنی برای آتش نشانی در یاسوج!

مدیرعامل آتش نشانی یاسوج تاکید کرد: بیش از 350 مورد از مجموع حدود 700 مورد تماس های روزانه مردمی با شماره گویای 125 آتش نشانی مزاحمت های تلفنی است.
محمد رستمی اظهار داشت: حدود ۱۰۰ مورد نیز از این تماس ها در طول شبانه روز اشتباهاd سهوی از سوی مردم با سایر دستگاه های خدماتی از جمله خط گویای ۱۲۱ مربوط به اتفاقات برق است.
وی نسبت به فرهنگ سازی و آگاهی بخشی رسانه ها در این زمینه تاکید کرد و گفت: بدون شک مشغول کردن تلفن گویای ۱۲۵ تبعات جبران ناپذیر و پیامدهای ناگواری برای شهروندان و خانواده ها در پی خواهد داشت.
رستمی با اشاره به عملکرد آتش نشانی یاسوج در طول ۱۰ ماه گذشته امسال نیز گفت: در این مدت بیش از دو هزار نفر در دستگاه ها و نهادهای مختلف اجرایی و خدماتی استان آموزش های لازم در ارائه شده است.
وی کل عملیات های انجام شده از سوی نیروهیا اتش نشانی یاسوج در طول ۱۰ ماه گذشته امسال را ۹۹۸ مورد اعلام کرد و افزود: بیشترین عملیات های انجام شده مربوط به ماه های خرداد، تیر و مرداد بوده است.
رستمی عمده ترین عملیات های انجام شده در این مدت را مربوط به تصادفات جاده ای با ۸۳ مورد،مهار آتش سوزی منازل مسکونی ۶۸ مورد ، آتش سوزی باغ ها ومزارع و منابع طبیعی و جنگل ها نیز به ترتیب ۱۱۵ و ۵۶ مورد ذکر کرد.
وی با تقدیر از محمدعلی جاوید شهردار یاسوج برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز و نیز پرداخت به موقع حقوق و مزایای نیروها، گفت: این مهم نیز تاثیر و انگیزه فراوانی برای کار و تلاش بیشتر شبانه روزی در نیروها و کارکنان این دستگاه خدماتی ایجاد کرده است.
بویرنیوز

خبرهای مرتبط

در صورتی که نظر ارسالی شما طولانی شود، با تأخیر بررسی و تأیید می‌شود.

نکته: نظر شما در انتظار بررسی است و پس از تایید مدیریت در سایت نمایش داده میشود..

200x208
200x208