تاریخ درج خبر : 1395/02/21
کد خبر : ۵۴۲۳۲۵
+ تغییر اندازه نوشته -

یاسوج نیازمند ایجاد دو ناحیه ثبتی است

مدیرکل ثبت اسناد و املاک کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به مهاجرپذیری و حجم گسترده مراجعات در شهر یاسوج این شهر به حداقل دو ناحیه ثبتی نیاز دارد.
به گزارش سایت استان به نقل از مهر، سعید محوری ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در شهر یاسوج فقط یک ناحیه ثبتی وجود دارد که پاسخگوی نیاز مراجعه کنندگان نیست.

وی بیان کرد: حجم گسترده ای از خدمات را در این شهر یک واحد ثبتی انجام می دهند و این از سرعت عمل کارکنان می کاهد.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان اظهار داشت: طرح پیشنهادی دو ناحیه ثبتی در شهر یاسوج به تصویب رسیده است و امیدواریم که له زودی اجرایی شود.

محوری تصریح کرد: ساختمان ثبت اسناد و املاک واحد یاسوج واحد استیجاری بوده و کاربری غیر اداری نامناسب آن شرایط خدمت رسانی را مشکل کرده است.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان در بخش دیگری ازسخنانش با اشاره به کاداستری کردن ثبت اسناد گفت: کاداستر به عنوان یکی از ابزارهای لازم برای رسیدن به اهداف توسعه پایدار در مرکزیت سیستم مدیریت زمین در استان است.

محوری افزود: سیستمهای اطلاعات کاداستر در راستای اخذ، ذخیره سازی، بازیابی، بهنگام سازی، پردازش، مدیریت، نمایش، کاربرد و تبادل اطلاعات محدوده اراضی و املاک اطلاعات ثبتی استفاده می شود.

خبرهای مرتبط

در صورتی که نظر ارسالی شما طولانی شود، با تأخیر بررسی و تأیید می‌شود.

نکته: نظر شما در انتظار بررسی است و پس از تایید مدیریت در سایت نمایش داده میشود..

  • ناشناس می‌گه:

    واقعا حجم کار خیلی بالا وجوابگو نیست . اقای محوری تغیرات خوبی داده ا ند وخدمات رسانی بهتر شده .باتوجه به افزایش جمعیت خدمت ارزندهای به شهرستان شده.شهرستانهای دیگر هم هستد که اولویت راه اندازی اداره ثبت رادارند

200x208
200x208